HOMEDASHBORDOWNERTUTORIALTIPSBANNERSITEMAP

Nazlyizan Creation

Jan 6, 2014

Ubat Owhh Ubat

Assalamualaikum ... selamat pagi. Ubat owhh ubat !! Pepagi lagi dah merungut. Huhuhhh

Penakut makan ubat !! Padan muka aku ...

Doktor cakap aku stress. Banyak tekanan ... kurang makan or tak makan. Gastrik ... Ermmmm

Sebab tue doktor bagi aku macam-macam ubat !! Sampai hati kau doktor ...

Aku suka skip makan tengahari. Bila waktu kerja memang aku jarang makan tengahari. Khamis lepas sampai nak pitam sebab tak makan. Bukan sebab aku tak nak makan... tapi sebab persekitaran tempat aku kerja nie susah nak pergi beli makan. Pemalas nak drive !! Lagi pun takda kawan makan... mana syok !!

Bab stress dengan tekanan tue aku pun kompios. Apa masalah aku sebenarnya erk ??? Mungkin aku perlukan cuti !!

Arghh .. pening .. ubat mana yg aku nak makan dulu nie ... huhuhh



posted from Bloggeroid

5 0 Pengomen Terhebat:

cydayf said...

Banyaknyee... take care Yana. Lepas ni Yana bawak bekal pergi kerja tau...

Unknown said...

call McD delivery jelah lain kali..hehehe

Ainim Rashihah said...

jangan skip makan ubat ya..take care

Syamimi Saad said...

sama la mkan kita yana..keje sensorang, xde kawan teman. tp sekarang dh ada. tuk sementara pun. sbb i dh nak bnti..hehe..
tp alhamdulillah la, bila skip mkan tghri blum lagi smpai tahap gastrik..

Unknown said...

@Wan Maruzen Wan Husain : kalau ler ada MCd kat sini ... mmg diorg ler yg akn menyampah tgk muka sy yg selalu order nie!! hehehhh

PERINGATAN: Penulis tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik komen akaun itu sendiri

Labels

$Pendapatan$ (25) Aktiviti (1) Amal (1) Amalan (1) Anak (1) anakbuah (3) anniversary (1) artis (5) Azimat (6) B'Vite (2) Baju Raya (1) Banjir (4) Bank (1) Banner (1) Bayi (4) berhenti kerja (3) Berita (24) berita harian (1) birthday (2) blin.gd (1) Blogger (13) blogwalking (2) bola (2) BRIM (3) bukan kerana aku tak cinta (6) Cabaran (1) Ceramah (1) Ceritera (137) Ceritera Weekend (47) churp2 (1) CIMB (1) Cinta Hati (148) comel (1) CPUV (6) Craft (3) Cuaca (4) cuti2 (1) Diet (2) DIY (1) Doa (8) domain (3) drama (4) Duit (1) Family (29) FIFA (1) filem (1) Follower (1) Gembira (2) Geram (19) gosip (3) Hadiah (34) hamil (4) Handmade (8) Hari Raya (1) harum malam (1) haziq (1) Hijrah (2) Hobi (1) holiday (12) hospital (2) hujan (1) Info (100) Inspirasi (1) insuran (1) IqramHuzaifah (2) Islam (44) istimewa (3) Jalan Cari makan (18) jalan-jalan (4) kahwin (1) Kanser (2) kata hikmah (1) Kemarau (1) kerajaan (1) kerja (9) kerjabaru (2) Koleksi Baju Raya (1) Komli (1) kuiz (1) Legacy Secret Trading (1) LIKE (1) Lirik (4) makanan (9) masalah domain (1) MBMB (1) melawat (4) membebel (3) Metro (2) Motivasi (1) Nazlyizan (2) Nuffnang (9) Office (17) Passport (1) Pecah Perut (6) Pendapat (12) Penginapan (1) Penyakit (1) percutian (1) Perkahwinan (1) Petua / Rahsia (24) Piala Dunia (1) Produk Kecantikkan (1) produk kesihatan (3) Promot (121) quote (3) Ramadan (3) raya (3) resepi (1) Review (19) Rumah (1) Sahabat (2) SAMB (1) Says (1) Segmen / GA (103) Sharing (242) sinopsis (1) SlimFastDiet (2) SPA (3) sukan (2) Sumbanga (1) Sumbangan (2) Tahun Baru (2) takenote (1) teater (1) tekateki (1) Temuduga (3) terima kasih (7) Testimoni (1) Tips (35) TLDM (4) tol (2) Topup (1) trip (3) Tutorial (12) ubat (1) Uji minda / Pelik (8) Ujian (3) Umrah (3) Video (20) Virus (1) Wayang (2) Wordless Wednesday (58) Zalora (1) zikir (2) Zuriat (3)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...