HOMEDASHBORDOWNERTUTORIALTIPSBANNERSITEMAP

Nazlyizan Creation

Sep 23, 2013

Kursus Syarikat Punya Hal



! Assalamualaikum !

Entry ini adalah entry luahan PERASAAN .... diulang... Entry ini adalah entry luahan PERASAAN !! Kursus Syarikat punya hal. Memang aku stress kalau bab kursus syarikat nie dibangkitkan !!

Mahunya tak stress ..... sebab hal kursus-kursus nie lah ak jadi macam banduan bersalah !! yes banduan ... sebab cara dia layan aku, macam aku yang harus dipersalahkan !!

Lesen CIDB, PKK ... etc syarikat kan perlu dihidupkan / renew ..... So kalau nak renew kenalah kumpul MATA (tah apa-apa jerk). Mata tue dapat bila pergi kursus ler .... Kat office aku nie yang pekerja tetap ada 2 orang jerk. Yes 2 orang sahaja !! .... so bab-bab kursus nie aku dengan mamat sebalah aku nie kena ler terlibat .......................... setiap kali ada panggilan kursus, antara aku dengan mamat poyo nie akan dipilih oleh BoSs !!

Bos aku pilih pun tengok kursus juga. Tapi yang tak boleh blah !!! mamat poyo nie punya hal .... kalau boleh semua kursus dia nak aku yang kena pergi. Hello ..... dah lah kalau kursus kena hari cuti (sabtu ahad) ko suruh aku pergi !!! takkan hari bekerja pun ko nak suruh aku yang pergi jugak kottt .... !!!

Aku tak kisah nak pergi kursus tue ..... tapi ..... yang aku kesahhhhh ..... balik dari kursus kerja aku , aku yang kena settle kan sendiri. Bukan ko boleh tolong settle kan ...... kalau balik dari kursus aku boleh lelap mata takpelah ..... ini buat aku pening .... memang tak ler bro .... puihh !!

Sekarang nie macam dah mula perang dingin. Memang aku rasa dingin jerk nie .............. dia dah buat aku macam banduan. Ok fine .... dont mine .... aku ikut jerk rentak ko. Kita tengok siapa yang kena .....


3 0 Pengomen Terhebat:

nurams naz said...

Marah btol cik yana. Sabar la nk wt cam ne dh keja. Redha jela~~~

Syamimi Saad said...

mcm sekarang boss suh kita pergi kursus, kita buat derk je..haha..
lagipun xde kawan. then balik dri kursus pun still sma je..hehehe..
kalau ada kursus, bos yang kita cari dlu..

Cik Rose said...

sabar ye Yana.. macam mana la si mamat tu asyik boleh je tak yah gi kursus ek..

PERINGATAN: Penulis tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik komen akaun itu sendiri

Labels

$Pendapatan$ (25) Aktiviti (1) Amal (1) Amalan (1) Anak (1) anakbuah (3) anniversary (1) artis (5) Azimat (6) B'Vite (2) Baju Raya (1) Banjir (4) Bank (1) Banner (1) Bayi (4) berhenti kerja (3) Berita (24) berita harian (1) birthday (2) blin.gd (1) Blogger (13) blogwalking (2) bola (2) BRIM (3) bukan kerana aku tak cinta (6) Cabaran (1) Ceramah (1) Ceritera (137) Ceritera Weekend (47) churp2 (1) CIMB (1) Cinta Hati (148) comel (1) CPUV (6) Craft (3) Cuaca (4) cuti2 (1) Diet (2) DIY (1) Doa (8) domain (3) drama (4) Duit (1) Family (29) FIFA (1) filem (1) Follower (1) Gembira (2) Geram (19) gosip (3) Hadiah (34) hamil (4) Handmade (8) Hari Raya (1) harum malam (1) haziq (1) Hijrah (2) Hobi (1) holiday (12) hospital (2) hujan (1) Info (100) Inspirasi (1) insuran (1) IqramHuzaifah (2) Islam (44) istimewa (3) Jalan Cari makan (18) jalan-jalan (4) kahwin (1) Kanser (2) kata hikmah (1) Kemarau (1) kerajaan (1) kerja (9) kerjabaru (2) Koleksi Baju Raya (1) Komli (1) kuiz (1) Legacy Secret Trading (1) LIKE (1) Lirik (4) makanan (9) masalah domain (1) MBMB (1) melawat (4) membebel (3) Metro (2) Motivasi (1) Nazlyizan (2) Nuffnang (9) Office (17) Passport (1) Pecah Perut (6) Pendapat (12) Penginapan (1) Penyakit (1) percutian (1) Perkahwinan (1) Petua / Rahsia (24) Piala Dunia (1) Produk Kecantikkan (1) produk kesihatan (3) Promot (121) quote (3) Ramadan (3) raya (3) resepi (1) Review (19) Rumah (1) Sahabat (2) SAMB (1) Says (1) Segmen / GA (103) Sharing (242) sinopsis (1) SlimFastDiet (2) SPA (3) sukan (2) Sumbanga (1) Sumbangan (2) Tahun Baru (2) takenote (1) teater (1) tekateki (1) Temuduga (3) terima kasih (7) Testimoni (1) Tips (35) TLDM (4) tol (2) Topup (1) trip (3) Tutorial (12) ubat (1) Uji minda / Pelik (8) Ujian (3) Umrah (3) Video (20) Virus (1) Wayang (2) Wordless Wednesday (58) Zalora (1) zikir (2) Zuriat (3)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...