HOMEDASHBORDOWNERTUTORIALTIPSBANNERSITEMAP

Nazlyizan Creation

Mar 5, 2014

Susah Nak Cuti !!

Assalamualaikum & salam sejahtera. Aku sekarang dalam perjalanan. Hari nie nak luahkan perasaan kat dalam blog. Kalau mood tengah tak baik memang kata-kata akan automatik jadi "aku" .. maafkan aku

Hurmm ... arghhh !! Aku sedang rasa bersalah, tak puas hati, bengang tahap gaban !!!


susah cuti


Setiap kali aku nak cuti kecemasan "EL" .. mesti ada jerk yang buat taik !!

Aku ada urusan keluarga kat KL .. aku msg mamat poyo satu opis dengan aku tue.

Aku : boy aku EL hari nie.. ada hal. Tlg bg tau bos k..
Boy : eh aku pon tak masuk opis hari nie, aku nak bawak anak daftar sek.

What the hekkkk !!! Dah dua kali macam nie. Aku EL dia pon EL .. tapi kalau nak daftar anak kan mesti dah tahu tarikh. Kenapa dia tak amek cuti awal-awal??? Kenapa perlu EL jgk !!!

Aku rasa serba salah dengan bos aku !!! Masa aku call bos aku tadi. Dia pon macam marah jerk nada nya. Arghh ... !!! Susahnya kalau kerja kat opis yang tak ramai staff !! Susah nak cuti !!!!!

Setiap tahun cuti aku banyak tersimpan. Dekat 5 tahun aku kerja sini. Setiap tahun cuti aku bawak ke tahun baru... hurm !! Jangan fikir ko anak bos ko boleh buat sesuka hati !! Aku perhati jerk kau selama 5 5ahun nie !!
posted from Bloggeroid

5 0 Pengomen Terhebat:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum yana, jangan marah-marah yanggg. sabar ya.. dugaan ni

Syamimi Saad said...

assalamualaikum yana..

sabar ye.. kadang2 memang tu la yang akan terjadi.. mcm kita jgk la.. tp sekarang dh ada sorang lagi staff..

Unknown said...

sabar ye...

cydayf said...

Sabar eh Yana. Nak buat macammana, sabar je laa..

suwara entertainment said...

sama jugaklah ngan kt office akak ni yana..yg bengangnya bila org x paham nape kita EL or MC..bukan suka2 nak amik..insyaAllah, by 2015 akak nak dok rumah uruskan bisnes dan anak2..

PERINGATAN: Penulis tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik komen akaun itu sendiri

Labels

$Pendapatan$ (25) Aktiviti (1) Amal (1) Amalan (1) Anak (1) anakbuah (3) anniversary (1) artis (5) Azimat (6) B'Vite (2) Baju Raya (1) Banjir (4) Bank (1) Banner (1) Bayi (4) berhenti kerja (3) Berita (24) berita harian (1) birthday (2) blin.gd (1) Blogger (13) blogwalking (2) bola (2) BRIM (3) bukan kerana aku tak cinta (6) Cabaran (1) Ceramah (1) Ceritera (137) Ceritera Weekend (47) churp2 (1) CIMB (1) Cinta Hati (148) comel (1) CPUV (6) Craft (3) Cuaca (4) cuti2 (1) Diet (2) DIY (1) Doa (8) domain (3) drama (4) Duit (1) Family (29) FIFA (1) filem (1) Follower (1) Gembira (2) Geram (19) gosip (3) Hadiah (34) hamil (4) Handmade (8) Hari Raya (1) harum malam (1) haziq (1) Hijrah (2) Hobi (1) holiday (12) hospital (2) hujan (1) Info (100) Inspirasi (1) insuran (1) IqramHuzaifah (2) Islam (44) istimewa (3) Jalan Cari makan (18) jalan-jalan (4) kahwin (1) Kanser (2) kata hikmah (1) Kemarau (1) kerajaan (1) kerja (9) kerjabaru (2) Koleksi Baju Raya (1) Komli (1) kuiz (1) Legacy Secret Trading (1) LIKE (1) Lirik (4) makanan (9) masalah domain (1) MBMB (1) melawat (4) membebel (3) Metro (2) Motivasi (1) Nazlyizan (2) Nuffnang (9) Office (17) Passport (1) Pecah Perut (6) Pendapat (12) Penginapan (1) Penyakit (1) percutian (1) Perkahwinan (1) Petua / Rahsia (24) Piala Dunia (1) Produk Kecantikkan (1) produk kesihatan (3) Promot (121) quote (3) Ramadan (3) raya (3) resepi (1) Review (19) Rumah (1) Sahabat (2) SAMB (1) Says (1) Segmen / GA (103) Sharing (242) sinopsis (1) SlimFastDiet (2) SPA (3) sukan (2) Sumbanga (1) Sumbangan (2) Tahun Baru (2) takenote (1) teater (1) tekateki (1) Temuduga (3) terima kasih (7) Testimoni (1) Tips (35) TLDM (4) tol (2) Topup (1) trip (3) Tutorial (12) ubat (1) Uji minda / Pelik (8) Ujian (3) Umrah (3) Video (20) Virus (1) Wayang (2) Wordless Wednesday (58) Zalora (1) zikir (2) Zuriat (3)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...